ua

Меблі у BROCARD Niche Bar

13.02.2018

Наприкінці листопада 2017 року в Києві в БЦ "Леонардо" відбулося відкриття концептуального бутика BROCARD Niche Bar.

Архітектори з RD5 Studio втілили в цьому проекті ідею окремого нішевого магазину парфумерії, де консультанти в першу чергу пропонують аромати, а вже потім озвучують бренд. Інтер'єр Niche Bar налаштовує клієнта на комфортне перебування, коли він може насолодитися процесом дегустації парфумів і не відволікатись.

Інтер'єр магазину виконаний у мінімалістичному стилі: парфуми розташовуються на лофтових стелажах, процес дегустації відбувається за барними столами. Опора, вона ж шафа для зберігання, обклеєна дзеркалом, за рахунок чого створюється ілюзія бетонної стільниці, що тримається у повітрі самостійно. До столів приставлені барні стільці E1 від ODESD2, а в окремій lounge зоні розміщено диван серії E.

Особливу увагу команда RD5 Studio приділила графічному оформленню магазину: в цьому проекті архітектори відмовились від стандартної вивіски парфумерної мережі над входом. Як альтернатива були запропоновані новий шрифт і принцип брендування, і в результаті логотип BROCARD був виготовлений у бетоні та розміщений на стіні. Реалізувати цю ідею архітектори змогли завдяки компанії Faktura.UAmaterials.

Фотографії: Andrey Avdeenko Photographer